medineglc Merhaba kızlar bu ay çocuk düşünmeye başladık regl olmama 1 hafta var stres yapıp nabzımı yükseltiyorum. Hiç bir belirtimde yok 😅 Bu sürece girince sürekli video izlerken buldum kendimi ben mi abartıyorum acaba durumu
vanilya_kokusu_ medineglc stres ve ben arkadasiz Benimde nabzim yükseliyor genelde bide nefesim daralıyor ay Allah’ım bizimde iki aydır düşünüyoruz bu ay pozitif çıksın sonuclarimiz da rahatliyalim ülkece😂