Kızlar öyle canım istedi ki çok şükür annemin dondurucuda varmış dunden beri içiyorum gebelıkte zararı varmı fazlasının hıc duymadım ama sorayım sıze dedım duydugunuz veya bıldıgınız kadarıylaa bır sorun varmı?? Chatgptye yazdım ama kan sulandırıcı kullanıyorsanız emılımını mı artırır bısey dıyordu kan sualdnrııcı kullanıyorum bu arada