İç dış parazit ve aşılarını yaptırdıysanız kediden size bir şey geçmez. Toksoplazma da sadece beklemiş kedi tuvaletinde oluşuyor. Benim de kedim var, tuvaletini hep eşim değişir ben dokunmuyorum. Kedimi öperim, koklarım bir şey olmaz. Ama ilgilenemeyecekseniz de bence evinize almayın, sonuçta o da ilgi isteyen bir canlı. Arka planda kalmayı haketmiyor. Bu arada bebek kedi daha çok ilgi ister. Bizimki 5 yaşında yine oyun ister ama daha çok kendi halinde artık. Bunları da düşünün