NoName_ dunyamyavrularim12 kızım olsaydı Afra çok istiyordum,Rabbim 2.yi kız nasip ederse Afra isterim yine 🤭
Yasem4 dunyamyavrularim12 Belinay iyi anlamlı bir isim değil demek istedim. Cennet çiçeği anlamına falan geldiği iddia ediliyor, bu uydurma bir anlam, kanmayın https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/belinay-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1 https://www.fetva.net/isim/belinay-isminin-anlami-nedir-kizlara-bu-ismi-koymakta-bir-sakinca-var-mi.html
Rabiazybk Bende kızımın adını Afra koyacağım yanına ek bi isim bulmaya çalışıyorum uyumlu kızlar yardımcı olabilirsiniz teşekkürler