Synonyms Emzik en çok Philips aventi tutuyor çocuklar (night versiyonu olan gece karanlıkta parlıyor, bulması kolay 😊), ama her bebek de emzik almıyor, bir tane gerekirse sonra alabilirsiniz. Baştan almaya gerek yok bence. Biberon da ikili almıştım lansinoh ama mama kullanmadım veya o süreçte evdeydim zaten hep emzirdim, sağmak ve biberonla vermek durumunda kalmadım. Biberon da boşa alınmış oldu. Sağma makinem de yok aynı şekilde.
Göğüs pedi veya emzirirken diğer göğüsten gelen sütü toplamak ve göğüs yaralarını havalandırmak için göğüs kalkanı çok kullandım (mycey ve Philips avent denedim mycey çok daha iyi ve daha ucuz). Emzirme atleti yerine emzirme sütyeni alsanız daha kullanışlı oluyor bence. Gümüş kapak da başta göğüs yarası için iyi oldu. Lanolinli kremleri doğumdan önce kullanmaya başlamak lazımmış, ben geç kalmıştım sanırım. Bir de sürekli emzirme öncesi silmek gerek, pratik gelmedi.
Emzirme yastığı çok kullanışlı, gece bacaklarımın arasına koyup uyurken bile kullandım.
Keçe organizerler her şeyi topluyor, kullanışlı. Islak mendil doktor önermedi, başta pamuk kullandım hep. Sonraları da baby turco yenidoğan,sleepy bionatural veya ecologic ıslak mendillerle devam ettim. Parfümlü vs almayın. Cildi tahriş ediyor.
Pişik önleyici ve pişik kremi farklı. Pişik kremi diye almışım, geçirmiyor diyordum. Meğer yanlış almışım 😊 o farka dikkat edin.
Bebek şampuanı da bir tane küçük boy alın bence bazen cildine iyi gelmiyor, değiştirmek zorunda kalıyorsunuz. Aklınıza gelen başka ürün varsa ona göre yazabilirim.