vanilya_kokusu_ Kızlar Haziran 23 de regl oldum 29 da duş aldım iki gündür birliktelik yaşıyoruz yani yumurtlama dönemindwn anlayan varsa doğru hesapla mi bu acaba kızlar inşallah bu ay güzel haberler alırız hepimiz
Busranur_mnts vanilya_kokusu_ adet sonrası 14. Gün 7 temmuz oluyor o da tahmini yumurtlama zamanıdır ama herkeste 14. Gün olmayabilir bende 18 19. Gün oldu yumurtlama 2 günde bi ilişkiye devam edin illaki tutar çatlama olursa
Nur8893 vanilya_kokusu_ Bende 22 hazirdanda regl oldum günlerimiz çok yakın takvime göre benimde bu şekilde gösteriyor . Ben bu ay ovülasyon testine başladım dün canım Allah gönlümüze göre versin pozitif sonuçlar alalım İnşallah 😍❤️
vanilya_kokusu_ Nur8893 inşallah ya ikimizde bu ay pozitif sonuç alırız ovulasyon testi nasıl yapılıyor pek.bilgim yok ya
vanilya_kokusu_ Nur8893 meraba canım sana teşekkür etmek istiyorum senin bu posta ovulasyon testi hakinda yazdıktan sonra test alıp takip yaptım bugün kan verdim hamileyim belki görmeseydim o gün yumurta günümü kaçıracaktim tutmayacakti 🥹🙏🏻 Allah gönlüne göre versin inşallah
erikarpuz vanilya_kokusu_ o zaman bu hafta perşembeden itibaren 2 günde bir ilişki mutlaka olsun 7-8 kere olsa yeter
Nur8893 vanilya_kokusu_ Gebelik testi gibi idrarla canım yumurtlamayı takip etmek için internetten aldım ben regl bitince her gün aynı saatte yapıyorum sıvı alımına dikkat ederek .
vanilya_kokusu_ erikarpuz teşekkür ederim canım 🩷 8 temuza kadar olsa hergun yani orda şans yuksek gözüktüğü için olmazmi
erikarpuz vanilya_kokusu_ her gün yapmak sperm kalitesini azaltıyor bence 2 günde bir yapın yapabildiğiniz kadar yeterli olur, bu şekilde daha önce hamile kalmıştım
Nur8893 vanilya_kokusu_ Yaa Canım benim ufacık bir payım olduysa bile ne mutlu bana Senin adına çok sevindimm 🥰 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebişini İnşallah 🤲🏼 Rabbim bana ve tüm bekleyenlerde bu güzel duyguyu yaşatsın 🥹🥰 Bekliyorum bakalım bende normalde adet günüm bugün ama geç yumurtlama oldu o yüzden 4 gün falan var . Dün bel ağrım var diye gittim kan aldılar negatif ti Hayırlısı Allahtan diyelim ☺️🤲🏼