Kizlar hastane farkı olabilir mi ? Ben ilk testimde farklı bir hastanede yapmıştım. Sonuç değer aralığı 5-15 arasında diğer hastanede yaptugim 2. Test 10-20 değer arasında başlıyor farklı hastanede yapmıştım şuan adetimde anlamadım bu hastane farkı varmida