zeynep25022018 39+5 haftalığız kızlar sancım yok doktor çarşamba suni sancı veririz alırız dedi bi bu sonuca bakarmısınız sancım varmı yokmu ben tam anlamıyorum
Deleted33000 zeynep25022018 sancı yok gibi canım doktorun ne diyor bende 39+3 haftaligim geçen hafta bende düzenli sancı çıktı ama nst böyle degildi
zeynep25022018 Deleted33000 ya işte gelmiyo hanfendi 😂sancı vs hiçbişey yok mecburen suni sancı alıcam bu gidişle çarşamba son gün dedi doktor
Deleted33000 zeynep25022018 Hakkinizda hangisi hayirliysa öyle olsun canım bende cuma son gün gideceğim bakalım ne diyecek doktor