Nioli Elleriyle kulakları kapatması falan otizmde de var veya diğer saydığınız şeyler ama daha büyük sorun ekran maruziyeti, paketli gıda tüketimi vs. O gıdaların içinde lezzetli olması için bağımlılık yapıcı katkılar ekleniyor. Ekran zaten apayrı bir mevzu. Işık hareket vs çocuğu hipnotize etmiş gibi oluyor. Konuşmayı sökmesi için iletişim lazım. Anladığım kadarıyla çocukla iletişim de kurmuyorlar. Kitap okumak, çocukla oturup oyun oynamak, açık havada birlikte vakit geçirmek gibi kaliteli etkinlikler varken böyle şeyler olması çok üzücü. Herkesin zor zamanları vardır, hiçbirimiz mükemmel değiliz fakat bu denli ihmal, bence bir nevi istismar da. Çocuğu dünyaya getirmek sorumlulukların bittiği anlamına gelmiyor, tam tersine yeni başlıyor o sorumluluklar.