8 haftalik hamileyim ama öğrendiğimden beri sistit bi tekrarlıyor bı duruyor doktorum antibiyotik verdi onu kullanıyorum hala gecmedı bu sabah da silince kahverengi akıntı gibi geldı ama bi daha sildiğimde gelmedi sistite bağlı mı anlamadım agrim falan yok