patulii 24 saatlik idrar bakılmadı, rutin olarak gittiğim kontrolde öğrendim, idrarda protein ve kan pozitif diyo, doktoruma ulaşamadım henüz. Ne gibi önlemler alıyo doktorunuz nasıl bi yol izleniyor
Aduruu Canım önce idrarda protein kaçağın ne derece 24 saat kontrol ederler varsa. Bende var Nefroloji takipliyim ben aspirin kullanmaya başladım 13. Haftada. Özellikle su içmeye, dinlenmeye, tuzlu yememeye çalışıyorum
patulii Aduruu aspirin kullanıyorum gebelik oluşmadan başlamıştım tüp bebekle hamileyim, acayip stres oldum 2. Gebeliğim, ilkinde 37+2 de tansiyon yükselmesiyle öğrenmiştik protein kaçağını, bunda henüz tansiyonum normal ama yinede kaçak varmış:(
Aduruu patulii Hiç canını sıkma üzüntü de bence çok etkiliyor. Allah’ın izniyle birsey olmaz nefrolojiye gidiyor musun
Aduruu patulii Çok yüksek değilse birsey yapmazlar , gerekirse tansiyon ilacı başlarlar çok geçmiş olsun