Gizem1504 1tosbikannesi 28 hftadan selam 🤭 yatakta dönemiyorum eğilemiyorum tekmesiyle canımı acıtıyor sıcakları saymıyorum bile bunlar iyi günlerimiz sanırım :)
1tosbikannesi Minnakpopus tek değilmişim, genelde 3.trimesterde bi enerji patlaması geliyor diyorlar ama ben inanmıyorum 😂
Minnakpopus 1tosbikannesi bütün enerjimi 28- 32. Hafta arası evimi kolileyerek harcadım 😂 şimdi doğumu bekliyorum elimde olsa neredeyse başka birisi benim yerime yemek yesin okadar yemek yerken bile nefes alamıyorum halim yok😂😂
1tosbikannesi Minnakpopus ay en zoruda ev taşımak hamileyken bende ilk haftalarda taşımıştım o halde bile çok zordu 😞 şimdilerde ise dediğin gibi gerçekten yemek yemek bile zor geliyor eskisi gibi acıkmıyorum da 😂 mecburiyetten yiyorum
1tosbikannesi Gizem1504 sıcaklar zaten beni mahvetti o yüzden klimanın karşısından ayrılmıyorum hiç 😂 bende 27.haftama girdim benimki tekmeliyor ama canımı acıtmıyor hiç
1tosbikannesi 2cocuk2kopek ay çevremdeki çoğu kişi öyle diyor işte son aylarımda bi enerji geldi bana evi baştan sona döktüm temizledim falan filan diye anlatıyorlar hayretle dinliyorum gerçekten bende onların yalancısıyım 😂 bana kalsa doğurana kadar uyurum
2cocuk2kopek 1tosbikannesi 2. Trimesterde öyle oluyor valla 3. De karın büyüyor hareket kısıtlanıyor çok zor
1tosbikannesi 2cocuk2kopek gerçekten öyle bebişte ağırlaştıkça zor oluyor ama ben gönlümce temizlik yapmayı özledim 😊
1tosbikannesi Gizem1504 😂😂 benimki bazen hiç durmuyor yerinde dönüyor mu napıyor artık bazen bir taraf sertleşiyor ama poposu mu kafası mı pek anlamıyorum çok güzel bir his ama 😂🌸
Gulcingul Merhabalar, 30+3 herşey normal enerjimiz yerinde, normal yaşantımıza devam ediyoruz kızımla.🥰 İlk gebeliğim 36 yaşındayım. haftadan sonra rahatlamıştım şükür. Geceleri zorlanıyorum ates basması huzursuzluk vs. oluyor onlar da normal 😊
1tosbikannesi Gulcingul maşallah maşallah bize de biraz enerji yollayın prensesle birlikte 🌸 evet geceleri huzursuzluk ağrı olsa da herşeye değer
Gulcingul 1tosbikannesi hepimizin süreci güzellik ve kolaylikla geçsin, zorluklarıyla beraber güzel bir dönem.🥰
1tosbikannesi Gizem1504 çok şükür benim ikinci gebeliğim ama ilk bebeğim bu hareketleri hissetmek için çok bekledim 🌸