Yagmurtekinn 7+2 yiz fakat ultrasonda 7+6 olarak gözüküyor bebiş erken cinsiyet tahmini yapan birilerini görmüştüm o yüzden bende atıyorum 🙏🏻
Yagmurtekinn Babyfey normal bir durum bebek bir tık önden gidiyor olabilir yani farklı bir durum değildir veya tam net ölçüm yapılamadığında da öyle çıkıyor olabilir bende çok detaylı bilmiyorum bilen biri varsa yazar ☺️