Burada hep mutlu haberlerle başlık açardım
Nasipte bu şekilde üzüntümü paylaşmak da varmış. Her şey yolunda giderken birgün bebeğimin hiç hareket etmediğini fark ettim akşamüzeri. Kötü düşünmek istemedik ve sabahın erken saatlerinde acile gittik bebeğimizin kalp atışlarının durduğunu öğrendik. Takipli olduğum hastane ve doktoruma gittik malesef bebeğim vefat etmişti ve ölü doğum yaptım ve bebeğimizin boynuna 3 tur kordon dolandığını gördük sonuçta bebeğimize veda ettik 😔 Çok zor bir süreç içimiz yanıyor. Bu hamileliğimden öncede dört buçuk aylık oğlumuzu kaybetmiştik kalp durması sonucu. Bu olaydan sonra da artık her şeye bakılmasını istedik bebek için genetiğe gönderdik kendimiz de genetik için kan verdik. Sonuçların beklemek de bu sürecin geçmesi de inanılmaz zor. Belki burada üzüntümü paylaşabileceğim dua eden birileri olur diye yazdım. Allah kimseye bu acıyı yaşatmasın 🤲🏻😔