babymom2026 progestanı yukarıda arkadaş da yazmış adet görün diye vermiş. adet görmezseniz, gebeyseniz de zararı olmaz her tüp bebek yaptıran günde elli kere kullanıyor neden buna bu kadar takıldınız. o gördüğü şey de kese değil, rahim duvarı kalınlığı. kese olmuş olsa kan 3000 çıkar. 🥲