Mnks hastaneler rezil, özele gitmiyosan insan yerine koymuyolar eşim görevde diye en yakına gidebildim beni almadı kadın doğum, acilin sevk etmesi gerek sevk etmedi kanaman yokki diyo iyi de çocuğun düşmesi mi gerek sevk edilmem için. Yarın başka hastaneye gidicem inşallah bişey olmaz 😔