Merhaba kızlar 3 ana 3 ara öğün şeklinde besleniyo musunuz ben yapamıyorum kahvaltı geç saate kalıyo genelde öğle yemeğini atlıyorum ara öğün yapıyorum sonra akşam yemeği yemekten bi kaç saat sonra da meyve falan kapatıyorum günü siz nasıl yapıyosunuz ?🌸