Merhaba moralinizi bozmak istemem ama geçen döngümde bende 65 gün gecikme yaşadım testte bariz bir pozitif gördüm doktora gittim fakat kanda negatif çıktı meğerse test bozukmuş bu bir kaç defa başka aylarda da daha başıma geldi silik çizgi görüp hamileyim sandım o yüzden net çizgi görmeden kendinizi umutlandırmayın zaten doktorda varsa inşallah çıkacaktır