seyma0661 doğumum hafta sonu olduğu için sisteme girilmemis eşimin arkadaşı vakıf ya çalışıyor o söyledi sonra hemen hastaneyi aradık 2 Mayıs ta başvuru yaptık onaylanmış 144aradim mesaj gelmesi lazım dediler mesaj gelmeden parayı cekemezsiniz dediler.Öyle mesaj gelmeden çeken varmıdır bilmiyorum da🤔 bekliyorum bende😌