Herkese merhaba şuan 7+1 haftaliğım çok şükür herşey yolunda daha önce bir dış gebelik geçirdim ve etlik şehir Hastanesi’nde kürtaj oldum genel olarak memnundum ama herkes genç ve deneyimsiz gibi geldi bana siz sormadan üstüne durmadan kimse bilgi vermiyor çoğunlukla asistan var kürtaj sırasında çok kanamam olduğu için başka işlemler uygulandı sonra ikinci kez işleme girmek zorunda kaldım normalde bir gün durdular ben üç gün yatmak zorunda kaldım o yüzden şimdi doğumu devlette yapmaya korkuyorum özelede eşim çok sıcak bakmıyor etlik ve şehir Hastanesi’nde doğum yapanlar yada takipli olanlar deneyimleri hakkında bilgi verebilir mi ?