zehrdemir Merhaba düzenli bir şekilde regl oluyorum ama ilk defa geçen ay reglim 5 gün gecikti bu ayda şuan 4 gün gecikmede böyle bir durum yaşayıp hamile kalan varmı
Dln25-25 zehrdemir mayıs ayında 2 gün gecikmeli adet oldım normalde hep günümde olurdum haziran ayında da gecikti test yaptım hamilelik çıktı
zehrdemir zilannr25 benim bat 27 4 gün olmadım daha geçen ayda 5 gün gecikmem oldu o yüzden hemen test yapmak istemiyorum
Sezei Bende bugün tam 3 gün geciktim geçen hafta inanılmaz belirti vardı bel ağrısı kasık ağrısı sancılar vs sabah test yaptım negatif bilmiyorum neden böyle oldu ama şu an çok üzgünüm
zehrdemir Dln25-25 inşAllah benimde sizin gibi olur bana dua edin benim regl normalde sürekli düzenli bu 2 aydır gecikme oldu
Dln25-25 zehrdemir inşallah vardır canım benimde ilk defa öyle oldu bu ay adet günümden sonra hatta kahverengi lekelenmem oldu adet oldum sandım ama cok hafif lekelenmeydş 2 gün sürdğ baktım âdet gelmiyor test yaptım pozitif çıktı