BurcuMusti3107 Anneler yine ben bat son bir hafta ama zaman geçmiyor gibi size sorun yarın ilk idrarla test yapsam çıkar mı ve hangi gebelik testi doğru sonuç verir veya beklemelimiyim
Nur8893 BurcuMusti3107 Bence bekle biraz daha erken yapınca daha çok bağımlılık yapıyor sanki insan her gün yapmak istiyor 🙂
mother2 BurcuMusti3107 burda bence memnun kalınan prodoctor ben internetten sipariş ettim 12 li uyguna geldi
asil15 BurcuMusti3107 bence bekle canm 7 gün çok uzun bir süre benim bile 3 yada 4 gün var boşa stres yapıp erken yapmıyorum
BurcuMusti3107 Nur8893 ayy ben ilkinde böyle değildim yaa bunda aşırı takmış durumdayım o yüzden zaman geçmiyor napıcam bilmiyorum
Nur8893 BurcuMusti3107 Doğrudur canım . Benim ilk olucak Allah nasip ederse ovülasyon testi ile yumurtlama takip ediyorum o bile heyecan yaratıyor bi taraftan stres 😅
Simef Canim ben 7 gün varken yaptım silik çıktı sonra 5 gün kala yaptım net şekilde çizgi çıktı 🌸 varsa bence hafifte olsa çizgi çıkar
AybarsUmay_ BurcuMusti3107 ben duratest erken gebelik testiyle adete 6 gün kala öğrendim gebeliğimi akşam 7 gibi yapmıştım
asil15 BurcuMusti3107 olsa bile çıkmaz canım dollenme 12 yada 14 günde anca oluyor sen beni dinle 4 5 gün daha bekle
AybarsUmay_ BurcuMusti3107 evet eşim eczaneden almıştı ama üstünde adetten 5 gün önceye kadar yazıyo internete yazarsanız görürsünüz resmini