Betulceeblog ulaş çoban doktorum ben persembe gece 11 gibi hastaneye geldim acilden dogumhane katina yonlendirdiler doktorumla iletisime gectiler yatisim yapildi o gece dogumhane katinda kaldim soyle soyleyeyim odada tuvalet vardi banyo yoktu iki kisilik odaydi ama yogunluk yok diye sanirim tek kaldim odada refakatci almadilar bu benim surecimdi ama gozlemledigimde soyleydi dogumunuz baslamadan once sanciyla aciklikla giderseniz orda yatiriyorlar bir gece cunku dogumhane hemen orda doktorlar ebe hemsire herkeste orda kadin dogum yogun bakimi diye geciyor acil bir durumda hemen mudahale edilebilmesi icin dogumdan onceki gun orda yatiriyorlar dogum olduktan sonra ozel riskli bir durum yoksa servise geciriyorlar servistede 3 servis var siz hangisini isterseniz oraya gidebiliyorsunuz. Kadin dogum servisinin icinde de gezme imkanim oldu orasida eski degil ama oda cok kucuk ve iki kisi dipdibe yatiyor resmen refakatci icinde sandalye var sadece ben tansiyonum yuzunden hastanede kalmaya devam edecektim o yuzden kadin dogum servisinde kalmak istemedim birde su da var kadin dogum servisinin icinde de ozel tek kisilik odalar var ama sansiniza bos olursa ve esiniz giremiyor oraya yine kadin refakatci istiyor ama ucretsiz mesela orasi esim ozel serviste yer var mi diye sormaya gitti orda yer yoktu sirada bekleyen 4 kisi varmis saglik turizmi serviside ozel servisin oldugu katta orda bos oda vardi saglik turizmi servisinin fiyati daha yuksek oldugu icin ve bilinmedigi icin bence odalarda bostu benim su an kaldigim odanin yaninda 3-4 oda bos ilerdede bir suru oda var odalar cok yeni ve baya ozel hastane mantiginda yapilmis kattaki hemsirelerde devlet hemsireleri gibi asla degiller cok ilgili ve guleryuzluler ben asiri memnun kaldim normal veya sezeryanda fark edecegini sanmiyorum kendiniz istediginiz servisi secebilirsiniz ben dogum yapmadim ama istedigim servisi sectim