Asl1994 20 haftada herkes çok hissettiğini söylerken bende az az hissediyordum. Sorun bende mi diye düşünmeye başlamıştım. Doktorum herkesin dediğine değil kendi sürecime odaklanmamı istedi. Çünkü bağırsak hareketini bebek hareketi sananda var. Veya iç karnı dar olup bebek dışarı çok büyüyüp daha çok belirende var. Zamanla hareketi hissetmen artıyor 28 haftadan sesleniyorum ☺️☺️