başınız sağolsun aynı şeyi yaşamış biri olarak sizi çok iyi anlıyorum. kürtajdan sonra biraz toparlanınca mutlaka trombofili testi yaptırmanızı ve perinatolog ile görüşmenizi öneririm. benim de ilk gebeliğimde 9 haftalıkken kalbi durmuştu aralık ayında kürtaj olmuştum. bende kan pıhtılaşması olduğunu öğrendik.