Kızlar merhabalar bebeğimi daha çok yeni öğrendim henüz 5 haftalığız. Çiğ sebzelere karşı dikkatli olunması gerektiğinden beyaz sirkeli suda bekletip tüketiyorum. Dün köyden salatalık geldi beyaz sirkeli suya akşamdan koydum dışarıda beklettim. Sabah tükettim yarısını, yumuşamış olduğu için bi internete bakayım dedim listeria vs diyor . İnanın çok tedirgin oldum. Bu durumda takip etmem gereken bir belirti vs var mı? Ya da böyle bir durumu yaşayan?