Kızlar merhaba 🌸 32 haftalık gebeyim yaklaşık 2 hafta önce kaşıntı başladı ama bazı günler hiç olmadığı olmuştu. Doktorum bir losyon verdi yumurtayı kesmemi söylemişti. Ama 2 gündür çıldırtmalık kaşıntı yaşıyorum. Gece de dahil uykumdan uyanıyorum. Özellikle ayak tabanlarım ayak bileklerim bacaklarım avuç içlerim ellerim kollarımda yoğunlaşıyor ama tüm vücutta da olabiliyor. Böyle bir şey yaşayan var mı? Yaşayanların deneyimlerini duymak çok iyi olur 😞🙏🏼