Elovee Arkadaşlar merhabalar hamilelik testim pozitif çıktı. daha önce hiç bebek aldırmadım nasıl oluyor acaba. Düşük şeklinde mi kürtaj falan mı bilginiz var mı acaba
NereyeKoyduysanOrdadir Elovee genelde kürtaj oluyor. Hafif bir anesteziyle bayıltıyorlar 10 dk bile sürmüyor işlem. Sonrasında da bi 1 saat falan müşahede altında tutup cıkarıyorlar.
Sezgin Elovee geçmiş olsun. Kürtajla vakumlama yaparak bebeği çekiyorlar. Bayıltıyorlar sizi sonrasında ağrı sızı olmadan normal hayatınıza dönüş yapabiliyorsunuz