Dryatpzglu cnmm bnm de büyük karyola aynı zamanda yatak ta oluyor 2.500 ₺ aldım ama o kadar pişmanım ki Bebeğim içinde hiçbişekilde durmuyor yatmıyor, hatta daha çok ağlamaya başlıyordu şimdi ona sepet beşik ve humak almışız, bebekler durmuyor içinde benimde çok hoşuma gitti diye aldım ama maalesefki hiç kullanmıyorum bile yaa ☹️☹️