Merhaba kızlar 16 haftalık hamileyim. 1 haftadır vajinamda ağrı var afedersinz sanki dışarı çıkacak o derece. Geçen hafta enfeksıyondan şüphelenip doktora gittim tahlil yaptırdım ve bakteri 23 çıktı. Daha sonucu doktora gösteremedim ama enfeksiyon olabilir mi sebebi? İdrarımı yaparken yanma falan olmuyor sadece vajinamda ağrı oluyo. Var mı başına gelen daha önce hiç idrar yolu enfeksiyonu da geçirmedim o yüzden böyle mi oluyo bilmiyorum 🤷♀️