Toplaşın anlatıyorum 😁kestel devlet hastanesnde ayın 27 sinde doğum yaptım doğumum normaldi hamilelik boyunca yonca hanım kontrollüydümmm 🥰🥰bebişim 39+6 da geldi çok güzel bi hamilelik ve doğum geçirdim doğumumda Nurcan hoca vardı oda çok iyi bi doktordu ebelerden tutun hemşirelere herkes o kadar sıcakkanlıydı ki şehir hastanesi falan hikaye asla normal doğurucak bi insan değildim doğumumda yonca hanımcım moral vermek için doğumhaneyw kadar geldi bile geldi sağolsun sayesinde 4 kilo olan oğluşumu kucağıma aldım teyzeleri 😍gerçekten doğum kafada başlıyor herkese tavsiye ediyorum kolaylıklar diliyorum 🥹🌺