Kızlar belki erken diyeceksiniz ama ben bebeğimin hareketlerini net hissedemiyorum bazen çok çok nadir şeyler hissediyorum. 2. Hamileliğim biraz hissetmem gerekmiyor mu ? Herhangi bir sıkıntı da yok şu an için kanama, ağrı vs. 2 hafta önce gittiğimde de her şey normaldi ben mi paranoyaklık yapıyorum acaba ?