Merhaba bende 16+5 im 3. Gebeliğim bir kaç gündür hissediyorum ama aşırı yorulursam ve gece yatınca böyle öyle minik kıpırtılar ki yada göbeğimin altında minicik bir sertlik oluyor anne burdayım dercesine 🥹 ama mesela bazen de minik pıt pıt patlama sesi gibi şeyler hissediyorum doktora sordum hani bağırsak haraketi mi ne acaba diye bebekte dedibama daha çok küçük hissetmek zor . Bu arada diğer 1. Gebelikte 21. Haftaya kadar hissetmedim 2. De 18. Haftaya kadar hic hissetmedim. Bir de tatlı yediğim zaman hissediyorum ben 🥹🥰 hiç merak etmeyin doktor sağlıklı dediyse . Ben ilk Gebeliğimde doktora bile gitmiştim ağlayarak haraket etmiyo diye 🤭🤭