Ruruu baskı çoğu gebelikte oluyor ama moralinizi bozmayın kısalıga elle bakmıyorlar zaten ultrasonla bakıyorlar çok kötüleşirseniz gidin gösterin içiniz rahat eder eğer öyle bi şey varsa progestan başlamaları gerek ve hareketlerinizi kısıtlamanız gerekiyor 28 .haftadan önce ise kısalıkta serklaj yapıyorlar Dr unuz bi ay sonra gel dediyse de yine randevu alabiliyorsanız alın gidin acile gitmek zorunda kalmazsınız Dr niye geldin demez