Bebissever yani dayanılmaz olsa kimse normal doğuramazdı değil mi. Düşünmeyin böyle çok güçlüyüz her şeyi başarırız. 2 normal doğum yaptım biri suni sancıyla biri kendi sancımla ikiside kolaydı. Zorlanılan kısım son yarım saat falan oluyor oda normal yani bebek çıkmak istiyor artık.