Tuna akçala gidiyorum memnunum doktorumdan ama maalesef çok yoğun. Önceden randevu almadan gidildiğinde 2 saat falan kapıda beklemeniz gerekiyor iyi diye bilinip tercih edilen doktorların hepsi bu şekilde yoğun sanırım. İmran hanımı da çok duymuştum ama bana muayene ücreti fazla gelmişti onu da araştırabilirsiniz