Bır keresinde sinek ısırmışti ondan sonra sanki vücudu buna benzer şeyler çıkmaya başladı sağlıklı ocağına götürdüm ve iki krem yazdı kullandım ve geçti kaç gün sonra tekrar farklı yerlerde böyle büyük şiş kaşindirici sivilceler çıkmaya başladı vücudun her yerinde böyle var tek tek şeklinde bunlar nedir acaba Bilgisi olan varmı bugün tekrar sağlık ocağına götürücem bide sizede sormak istedim başına gelen varmı diye