Kbr-cnbrc Falan benim erken doğum tehlikem vardı canım o yüzden vuruldu ama başka hangi durumlarda vurulur bilmiyorum
Merl Masal26 benim de 39+2 ddoğım yaptım hemoglabin değeri yüksek çıktı. Emme refleksi yok düzelir mi
Masal26 Merl çok geçmiş olsun kuvözde mi şuan bebeğiniz? Emme refleksi düzelebilecek bir durum tabiki merak etmeyin saglikla kucaginiza alirsnz insallah
Aslihan-ozkan Kbr-cnbrc . Çok geçmiş olsun bebeğinize kavuşmanıza çok sevindim. 32 haftadayım. Nst girdim bugün 2 kere ikisindede bebeğin hareketi çıkmadı fazla. Yarın tekrar giricem. Nst de hareket çıkmazsa ne oluyor biliyormusunuz
Kbr-cnbrc Aslihan-ozkan teşekkür ederim canım. Nst de bebeğin hareketlerine bakıldığnı bilmiyorum cnm nst de bebeğin kalp atışlarına ve sancı varmı yokmu diye bakılıyor biliyorum.erken girmişsin hafta olarak nst ye neden cnm?
Papatyam3866 Benimde 9 gündür küvezde 1200 gr doğmuştu doktor önümüzde uzun süreç var dedi solunum her şeyi kendi başına alıyor tek sorun kilo. Tahmini ne zaman emzirirm ve ne zaman kucağıma almaya izin verirler sizce. Sadece elini tutabiliyorum
Ddm28 Papatyam3866 merhaba benim kızımın 44 gün kuvöz geçmişi var 1060 doğmuştu ertesi gün 968 grama düştü ilk bir hafta kucağıma alamadım sonradan sonradan birkaç dakika birkaç dakika kucağıma almaya başladım 1800de taburcu ettiler hafta olarak 34. Haftaya tekabül ediyordu Rabbim evladınızı size bağışlasın inşallah hayırlısı ile bir an önce sağlıcakla kavuşursunuz
Papatyam3866 Ddm28 Allah razı olsun çok teşekkür edermm🥰 Benmde 11 gün oldu küvezde o zaman söyleym bakalm kucağıma verirler mi diye.
Ddm28 Papatyam3866 bencede kesinlikle sorun derim bende başta kendim hiç sormamıştım kucağıma verme süreçleri uzadı sonrasında bebeğimin kokusunu bilmek istiyorum sütüm azaldı vs diyerek kucağıma vermeye başladılar ☺️