Nursotu korkmayın ama doktora gidin o haftalarda bu tarz lekelenmeler olabiliyor bende yaşadım hatta pıhtı gibi bi düştü ben bebeğim düştü sandım ama sanırım döngü dışında kalan kan atılıyormuş önlem olarak fitil kullandım. Kasık ağrınız yoksa korkmayın