QueenM77 Arkadaşlar 30+1 hamileyim. Bi kaç haftadan beri göğsümden kendiliğinden bişeyler akıyor ve tişörtümde kurumuş halde buluyorum bu normal midir? Benim gibi bunu yaşayan var mı?
maihayal QueenM77 evet normal bir durum ara ara yaşayabilirsiniz doktor da normal diyecektir sadece göğüs ucuyla oynayıp sıktırmayın uyarınca erken doğuma sebep olabiliyormuş doktor ve sağlık ocağındaki ebe öyle söylemişti
Fyzytt QueenM77 Merhaba geçen gün bir forumda okumuştum hamilelikte göğüsten süt hatta sarımtırak bir sıvı gelebilirmiş göğüsleriniz kendini süte hazırlıyormuş normal yani olumsuz düşünmenize gerek yok