Kızlar 37+2 deyim 2 gün önce düzensiz sancı çıktı nst de doktorum çarşamba tekrar bakalım dedi. Evdeyken birkaç kere bebek sertleşti ve ağrılarım oldu sancı bunlar mı oluyo bunlar ne sıklıktayken hastaneye gidilmeli adet sancısı gibi değil ama sancılarım sadece bebek sertleşince canım yanıyor o kadar gece de belimde düzenli bi agrı vardı yatınca geçti ilk gebeliğim oldugu için ayırt edemiyorum bilenler tecrübe edenler yazabilir mii🌸