ozlemmm_42 doktorumun yönlendirmesiyle kolay geçti 112 kiloyla doğurdum doktorum mutlaka sezeryan yarana gazlı bez veya tülbent koymamı önerdi katlanınca terleme olmaması için banyo sonrası eşim saç kurutma makinesiyle uzaktan kuruttu yaramı birde ameliyat oldum diye yatmadım kalkıp çocuğumla ilgilendim sanki daha çabuk iyileştim yatınca daha kötü oluyordum 5 6 günde toparlandım