Canım anneler ve anne adayları.
Bir çoğunuz annesiniz yada anne adayısınız. Biliyorum ki duaları en makbul olan dönem içindesiniz. 3 gün önce doğum yaptım ve çok şükür sağlıkla bebeğini kucağıma aldım. Ancak bugün sevgili kayınvalidem, canım annem beynine pıhtı atması sonucu inme geçirdi. Sabaha kadar gözlem altında tutulup sabah anjiyo için karar verilecek. Belki gözümde büyüttüğüm kadar yoktur bilmiyorum ancak çok korkuyorum. Eşimin yanında olamıyorum, evde duramıyorum hiç bir yere sığamıyorum. Lütfen annem için dua edin. Sizler hayatınızın en dua kapısı açık dönemindesiniz. Allah rızası için anneciğime dua edin sağlığına kavuşsun.