Nohut7 38 haftadayim mide bulantısi ve yanma ile uyandım kızlar daha sonra afedersiniz ama çıkartmak gereğinde bulundum şimdi ise yanma var doktora falan gitmeliyim mi bu haftalarda olması normal mi
cagdag Ben de ağır reflüyle hamileliğimi tamamladım artık son haftalarda sarı safra bile kusuyordum. Doktorum normal diyordu ama tabi reflünüz varsa sürekli zaten mideniz yanıyorsa normal. Diğer türlü kusmak açılmaya işaret falan diyorlardı
Nohut7 cagdag reflü gastritim var aslında gaviscon geçiriyordu kustujtan sonra vajina bölgemde yanma gibi oluyor şuan 2 cm açılmam vardı sanırım açılıyor
Muhammederva Bende 37. Haftadayım aynı şekilde hem midem yanıyor her akşam yatmadan baya kusuyorum midem öyle rahat ediyor 38+4 te 11 temmuzda sezeryana alınacağım
Nohut7 Muhammederva ay inşallah sağlıcakla alın kucağınıza benim normal doğum dediler 2 cm acilma vardır kusma tetikledi sanırım ama vajinal bölgemde yanma oluyor
Muhammederva Nohut7 mide hapını almayınca aşırı yanma oluyor hapı alınca rahatım pulcet kullanıyorum sizin bebişinizde sağlıkla gelsin inşallah