Damlasel ben 6 aylıkken ölü doğum yaptım ama onda da suni sancı verdiler aynımıdır bilmiyorum ama mesela sancı geliyo atıyorum 1-2 dakika ağrı kasılma işte sancı oluyo sonra duruyo belli bi zaman sonra tekrar geliyo o arayı takip edeceksin bide sancı geldimi kaç dakika sürüyo ama önemli olan sancının kaç dakika da bir geldiği en son artık 5 dakika da bir sancı geliyorsa doğumun her an başlayabilir 5 dakika da bir geldi mi sancın direk hastaneye git zaten açılman da olmuş olur muhtemelen canım bilgim bu kadar umarım yardımcı olur ama çekebildiğin kadar evde Çek sancını