sednc0 Beklenen ay geldi çattı heyecan dorukta hepimiz buraya pozitif doğum hikayemizi yazarız umarım🤗
Busramnida sednc0 36 haftadan selamlar 🤗 38 de doğurup kurtulmak istiyorum ben ama hayırlısı bakalım ne zaman gelirse artık 🥲😩
Yetersukrbck_0618 sednc0 inşallahhh🙏❤temmuz sonu gibi gözüküyor bakalım ne zaman gelmek isteyecek küçük beyefendi 35+3 deyizz sağlıcakla hepimiz kucagımıza alalım inşallah 💜🌸
1melek2prens1anne sednc0 38+5 den selam haziran annesi olurum diye düşünüyordum oğlum inatçı çıktı temmuzda gelmek istedi bakalım ne zaman gelecek
sednc0 Busramnida 36 dan selam 24 Temmuz diye not ettirdik ama sanmıyorum sancılar başladı 😂 hazırlıklar bitmiştir umarım
sednc0 Yetersukrbck_0618 ayyy bizim küçük beylerin keyfi yerinde mi anlamadım bazen sancılı geçiyor doğum pozisyonu almış bekliyoruz 😂
Temmuz16 sednc0 36+2 hala eksiklerim bitmedi doğumum gelicek bende bir rahatlık çözemedim kendimi bi an önce işlerimi halletmem lazım
miniminibebek sednc0 36+3 ten selamlar ben kendimi 11 temmuza şartladım 😂sezeryan olucak büyük ihtimalle makat gelişli minik oğlum zerre yerinden kımıldamadı