Öncelikle bebişini kucağına almayı bekleyen tüm annişlere sağlıklı kolay doğumlar diliyorum. Benim bebişim 38+5te gelmeyi tercih etti 🥰. Bu sabah saat 9da ilk kasılmam başladı ve takibime göre 15dk bir sancı geliyordu. Nişan yada su gelmesi hiç olmadı. Sancıların 5dk altına düşmesi ile doktorumla iletişime geçtim ve sonrasında 12.30da hastaneye geldik.Ebenin yaptiği İlk muayenemde açılmanın iyi olduğunun bilgisini aldım, tabi bu sıralarda sancılar neredeyse 2dkda bire düşmüştü. Bir kaç saat daha sancı çektikten sonra doktorumun muayenesinde 8cm açıklık olduğunu fakat bebeğin tam istenen seviyede aşağıda olmadığının bilgisini aldık. Yalan değil orda bi yıkıldım, çünkü sancılar çok kuvvetli ve ıkınma istekli geliyordu. Bolca yürüme ve pilates topunda hareket yaptım.Yaklaşık 1saat böyle devam ettikten sonra doğuma alındım. Ve 20dkda bebişim kucağımdaydı. Azcık tontiş olduğu için malesef kesi yapılmak zorunda kaldı. Ama çok şükür ki atlattık.Rabbim bütün hamişlere bebişlerine sağlıkla ve kolaylıkla kavuşmayı nasib etsin 🌸