Alpbusee bende aspirin içiyorum dikkat edilmezse yükseliyormuş bide doğuma yakın haftalarda ödem daha fazla tutmaya başlıyormuş maalesef tuzsuz yicekler yemeye özen gösteriyorum ben gebelikte ortaya çıkılan birşeyse gebelikten sonra geçiyor gebelikten önce varsa maalesef hala hayatınızda kalıyor tansiyonunuz mu yükseliyordu sizinde ben 22. Haftamda öğrendim tansiyonum yükselmeye başlayınca şuan 25+3 haftalık hamileyim siz