Tamammyeterr ben de oldum hiç bi sorunum olmadı. Doktorlar bu noktaya gelebilmek için yıllarını harcıyorlar ve vajinanın 1 cm falan anca içine giriyordur kendini kasmazsan hissetmezsin bile. Allah korusun ama Bebeği düşürmek falan bu kadar kolay olsaydı istenmeyen gebelikler kürtajla sonlanmazdı istemeyen gider vajinal baktırırdı çözerdi. Bebek zaten düşcektir buna yakın bi zamanda olmuştur kişi ona sebep bulmuştur ya da kendini aşırı kasmıştır istemsiz yara tahriş vs yaşamıştır kanama lekelenme gibi vajina içi bişey yaşamıştır bunu rahime/bebeğe yormuştur vs vs bir sürü sebep sayılabilir. Siz içinizi rahat tutun bebeğiniz sağlıklıysa ve tabiri caizse yicek ekmeği varsa naparsanız yapın kolay kolay bişey olmaz