babymom2026 progestan kullanma canım bende tavsiye etmiyorum hormonları aşırı bozuyor, rahim güçlensin bebeği tutsun diye veriyolar genelde ama unutma ki sağlıklı bir embriyo istersn taş taşı yine orda tutunuyor, sağlıksız ise ne yaparsan yap bi işe yaramıyor. Cuma günü inşallah güzel haberler alırsın ama kendini sıkıntıya sokma artık biraz akışına bırak evliliğin ilk zamanları böyle olması normal vücut henüz cinselliğe yeni alışıyor yumurtlama döngüsü vs değişiyor çok normal bunlar stres seni daha çok etkiliyor bence